Wednesday 29 January 2014

It's all about summer guys


Mam nadzieje ze nie tylko ja jestem podekscytowana wakacjami , w tym roku postanowilam pojechac po raz pierwsz na wakacje ( oboz ) zagranice , bylam wczesniej zagranica ale niestety tylko z rodzina lub szkola. W tym roku postanowilam pojechac sama. Po 2 latach czytania forum na wizazu o 'Lloret De mar'' postanowilam sie wkoncu tam wybrac i sama sprawdzic jak tam naprawde jest. Wybralam oferte biura podrozy Funclub a wiec szybkie pytania i odpowiedzi :) 

1. Dlaczego Funclub ? 
Ja jestem typem wzrokowca i sama strona internetowa ich strony mi sie spodobala , podoba mi sie pelen profesjonalizm , wlaczaja w akcje duzo mlodych blogerow przyk. Maks Rutkowski , Dawid Kwiatkowski i Mania . Oczywiscie nie musze wspominac ze zrobilam swoj wlasny 'research' i wiekszosc opini bylo pozytywnych. 
2. Jaka opcja / gdzie ?
Wybralam opcje LLoret De Mar z Paryzem , 23.07 do 03.08 . 


3. Czy znam kogos z kim jade ? 
Nie znam osobiscie , ale poznalam nowa osobe takze na stronie funclub i akurat tak wyszlo ze jedziemy w tym samym terminie wiec zaczelysmy pisac przez internet .
4. Czy sie nie boje sama jechac ? 
Mialam pewne obawy czy samemu pojechac na oboz , poniewaz duzo osob jedzie grupkami. Ale jestem osoba otwarta i uwielbiam poznawac nowe osoby wiec oboz bedzie nowa okazje zeby poznac nowych ludzi i odpoczac :) 
5. Jak bedzie wygladal oboz ? 
Niestety ja na obozach bylam tylko w Polsce, jestem wielka fanka obozow i zawsze uwielbialam na nie jezdzic i na wiekszosc takze sama jezdzilam , na stronie biura podrozy jest opis jak bedzie wygladala podroz i atrakcje na miejscu . 

6. Z jakiej czesci obozu najbardziej sie ciesze ? 
SUPRISE SUPRISE :O oczywiscie ze Disneyland, bylam w Paryzu ale nie mialam okazji zwiedzic Disneylandu wiec postanowilam ze dam druga szanse Paryzowi poniewaz za pierwszym razem mnie nie zaskoczyl (sprawa organizacyjna mojej szkoly) i mam nadzieje ze funclub da rade sprostac moim oczekiwaniom . I oczywiscie z wycieczki do Barcelony , po wysluchaniu opowiescie mojego brata z LLoret i Barcelony , juz odliczam dni do samego obozu :) 







No comments:

Post a Comment