Sunday 16 February 2014

Room deco


Dzisiaj postanowilam przedstawic wam kilka propozycji z pokojem a generalnie z dekoracjami do niego . 
To jest kilka rzeczy ktorych ja chetnie bym wykorzystala w swoim pokoju wiec zapraszam . 




1 . Cieply koc to podstawa nie tylko do dekoracji a takze do uzycia. 
2.Swieczki zapewnia nam ' cieple ' wnetrze i troche relaxu juz nie musze wspominac jak ladnie bede wygladac :) 
3. Poduszka z mopsem zawsze mi sie podobala ale chyba postawie na tanszy odpowiednik z Primarniego.
4. Kosz to niezbednik przy takim balaganiarzu jak ja.
5. Taki box przydal by sie na chowanie rzeczy np. butow.
6. Stolik nocny wkoncu musi sie pojawic kolo mojego loza . 
7. Kolejna swieczka tym razem zapachowa . 


Kilka postow nizej mozecie znalezc kilka zdjec mojego pokoju , choc jest jeszcze nie dokonczony juz go pokochalam  <3

1 comment:

  1. ja się nie moge doczekac już mojego domu :D jak będę mieć rodzinę :D Wszytsko będzie pom mojemu :D

    ReplyDelete